Fa'afefea ona filifili le ie fa'amama sa'o

O ituaiga autu o
1. Iefu fa'amama tele: I le tele o lapopo'a, fa'atasi ma le leai o tamatamailima, e mafai ona fa'aoga i vaega uma o le fale.
2. Ie fa'amama fa'apitoa: o se ituaiga mafiafia ma vaivai fa'amama ie e matua fa'amalieina e fa'aoga.E fetaui lelei mo le faamamaina o ili ea ma isi mea ga'o.
3. Ie fufulu umukuka: faʻapitoa faʻaaoga mo le fufulu umukuka, e mafai ona aveese lelei siama.4. Micro sponge fa'amama ie: faia i le ie ma luga upega, vai mitiia ma ofuina-tetee, fa'aaoga lautele.
5. Fa'amama ie e mafai ona tu'u i totonu o ou totigilima: E faigofie tele mo le soloina o fa'ata, faucets, 'au o le faitoto'a.
6. Sa'o meafaigāluega fa'amama ie: fa'aaogaina mo le fa'amama e leai se pefu ma soloi mea fa'afoma'i.
7. Telefoni feaveai ie faamama faapitoa: solo le lau telefoni feaveai.
8. Matamata ie fa'amama fa'apitoa: va'ai fa'amama fa'ata.
9. Ie fa'amamā fa'apitoa mo Mea Fa'amusika: aveese le pefu i luga o luga o Mea Fa'amusika.
10. Taʻavale faʻapitoa faʻamamā ie: taʻavale foliga faʻamamaina, faʻamamaina totonu.

cloths-Multi-use-for-Household-main1
Dish-Kitchen-Household-main1
Lint-free-Dishes-cleaning-main5
Microfibre-cleaning-cloth-main1

Auala e tausia ai

Afai e palapala le ie faamama, e tatau ona fufulu vave i le vai fasimoli, lima poʻo totonu ole masini tamea.E le mafai ona fa'aogaina le pisapisa fa'amalūlū po'o le fa'amalulu, ne'i 'ese le lanu o le 'ie mama, ma sosolo pe a uma le apa ta'ele.

O uiga autu
Microfiber mafolafola tulaga ese: faia i microfiber mafolafola tulaga ese faaulufale mai mai Iapani, e mafai ona vave ma lelei mitiia tamatamai lima, gaʻo ma pefu.
Ole maualuga ole micro fiber suction voluma: ole pito i luga ole oloa ole suction volume ile solo su'ega na fa'ateleina le nofoaga fa'afeso'ota'i, vave ma lelei suction volume pefu, ma le pefu voluma natia, aloese mai le fa'aleagaina lona lua i luga o le fa'aleagaina.
E iai se mana fa'amama fa'apitoa: e lelei le fa'amama, e aunoa ma se fa'amama, vave fa'amama luga;E leai ni fa'ailoga vai pe a uma ona solo, ma ia fa'amalama le pito i luga o mea.
Faʻatasi ai ma le tumau lelei: leai se siliki, leai se mama, leai se siama, o lona faʻafefe vai, faʻamago, tumau e 5 taimi o fiber masani.
Faʻamama lelei le puipuiga o le siosiomaga: faʻamaʻi malosi, faʻamamaina maeʻaeʻa, leai se toega, anti-fog ma pefu, anti-static, PH neutral, leai se pala, puipuiga o le siosiomaga, puipuia le siosiomaga, saogalemu ma faatuatuaina.
Liangjie fa'amama fa'amama fa'amama: faia i fa'aulufale mai nai lo fulufulu ma la'au fafie maualuga, e mafai ona fa'amama mama le pefu i le va o ta'eta'e.
E fetaui lelei mo le fale, faleaiga, falemaʻi, aʻoga poʻo le meaʻai meaʻai.
O le oloa e faia i le alava masani mama, e leai se vailaʻau, e le oona ma le tofo, leai se pala, saogalemu ma maloloina, e faʻamautinoa ai le soifua maloloina o lou aiga.
E mafai ona faigofie ona aveese le ga'o ma pisipisia fa'apitoa fa'ama'i fa'aleaga.
O lenei oloa e vaivai i le vai, malosi vai faʻafefe, solo e aunoa ma se faʻailoga, e le afaina ai luga o le mea.
O lona aafiaga faʻapitoa, fufulu vai tafe e aunoa ma le faʻaopoopoina o le vailaʻau.

O mataupu e mana'omia le gauai
1. Fa'aeteete 'aua ne'i valu le ie fa'amama ona e ono maua mai lapisi mafiafia ma fasi oneone pe a solo.
2. Fa'aeteete 'aua ne'i valu le siliva ma le auro pe a solo.
3. Aua ne'i fa'aogaina le pisa alkaline pe a fa'amama ie.

Le au'ili'iliga lelei ma leaga
Cotton mama: fai mai tagata tomai faapitoa puipuia faamai, cotton mama lagona lelei, ae faigofie ona faalautele pe a uma le mitiia vai.Afai e te le viliina pe a uma ona fa'amamā, o 'ie e fa'amama e faigofie ona maua i siama ma pipi'i.Fa'aopoopo, pe a mae'a ona fa'aogaina le ie mama mama mo se taimi umi, e faigofie ona pala, fa'ama'a'a, e mafai fo'i ona fa'aitiitiga tele le a'afiaga.
Fiber: laau alava hydrophilic, suauu, vai permeability, nai lo alava fafie dishcloth vaivai, ae o le a maualuga atu tau alava laupapa.
Fila vaila'au: e faigata ona fufulu ie fa'amama vaila'au, ae o le mautu e maualuga atu, e le faigofie ona fa'atupuina siama, i le taimi nei, o le tele o faleoloa fufulu ta'avale e fa'aaogaina foi lenei ituaiga o ie fa'amama vaila'au, e lelei le a'afiaga.


Taimi meli: Apr-21-2022

Talafou

Mulimuli mai ia i matou

  • sns01
  • sns02
  • sns03